MOJE eKonto

MOJE eKonto

MOJE eKonto to rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy dla osób, które najczęściej korzystają z usług banku przez internet lub telefon oraz płacą bezgotówkowo za zakupy.

O koncie

za prowadzenie rachunku (konta)
wystarczy mieć kartę debetową do konta
za obsługę karty debetowej,
jeżeli dokonasz 5 transakcji bezgotówkowych kartą w okresie rozliczeniowym, w przeciwnym razie 5,00 zł/mies
za wypłaty gotówki w bankomatach
Spółdzielczej Sieci Bankomatów (SGB, BPS)
za dostęp do konta
przez bankowość internetową
za krajowe standardowe przelewy 
przez internet w złotych

MOJE eKonto może być otwarte dla jednej osoby, współmałżonków lub osób ze sobą niespokrewnionych. Właściciel może także ustanowić pełnomocnika, który będzie uprawniony do dysponowania kontem.

Środki pieniężne są gwarantowane przez Bankowy Fundusz Gwarancyjny do równowartości 100 tys. euro w złotych.

Jak korzystać?

Obsługuj swoje konto tak jak Ci wygodnie, przez serwis internetowy IB24 lub aplikację mobilną Mój Bank.

Bankowość internetowa

Bankowość internetowa

Obsługuj swoje konto tak jak Ci wygodnie. Zarządzaj finansami 24h na dobę, 7 dni w tygodniu.

Więcej

Mój Bank

Mój Bank to aplikacja mobilna systemu bankowości internetowej Banku Spółdzielczego w Raciążu. Umożliwia swobodny, bezpieczny i skuteczny dostęp do Twoich finansów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdujesz.

Więcej
Placówki

Placówki

Odwiedź nasze oddziały i punkty obsługi Klienta.

Więcej

Ze zgromadzonych środków na koncie skorzystasz mobilnie, przy pomocy smartfona, smartwatcha lub smartbanda dzięki:

Google Pay

Google Pay

Płać komfortowo przy użyciu smartfona. Dzięki aplikacji Google Pay zapłacisz w setkach aplikacji bez konieczności wpisywania danych karty. Wystarczy kliknąć.

Więcej
Apple Pay

Apple Pay

Płacąc za pomocą Apple Pay oraz iPhone`a, Apple Watch, iPada lub Maca*, korzystasz ze wszystkich przywilejów kart SGB. Płacenie z Apple Pay jest proste i bezpieczne ponieważ dane Twojej karty nie są przechowywane w urządzeniu ani udostępniane podczas transakcji.

Więcej
Blik

BLIK

Szybko zapłacisz i wypłacisz! BLIK zastępuje gotówkę i karty płatnicze. Pozwala na płatności za zakupy i wypłacanie pieniędzy przy użyciu smartfona z aplikacją Mój Bank.

Więcej
Garmin Pay

Garmin Pay

Usługa Garmin Pay to transakcje zbliżeniowe opracowane z myślą o osobach będących w ciągłym ruchu. Usługa Garmin Pay umożliwia szybkie i proste dokonywanie zakupów przy użyciu wyłącznie zegarka.

Więcej
Fitbit Pay

Fitbit Pay

Dzięki Fitbit Pay dokonasz płatności mobilnych za pomocą urządzeń Fitbit. Są to zarówno smartwatche, jak i smartbandy. Wszystkie transakcje są bezpieczne i stale chronione dzięki tokenizacji

Więcej


Twoja karta będzie wyglądać tak:


Dlaczego warto?

  • dostęp do środków o każdej porze i z każdego miejsca na ziemi
  • wygodne i bezpieczne zakupy w internecie
  • ponad 4000 bezpłatnych bankomatów
  • atrakcyjne oprocentowanie lokat internetowych
  • zlecenia natychmiastowe realizowane 24h przez 7 dni w tygodniu

Jak założyć

Odwiedź
dowolny oddział naszego Banku.
Wybierz
interesującą Cie walutę.
Podpisz
umowę i korzystaj z konta.

Wniosek o założenie konta możesz również złożyć przez naszą stronę internetową. Wypełnij go zdalnie i wyślij. My przygotujemy wszystkie potrzebne dokumenty i skontaktujemy się z Tobą w celu umówienia wygodnego dla Ciebie terminu podpisania umowy.


Przenieś konto

Masz konto w innym Banku, a chciałbyś mieć w naszym? Chętnie pomożemy Ci w jego przeniesieniu.

  • załatwimy za Ciebie wszelkie formalności,
  • nie musisz tracić czasu na wizyty w obu bankach – podczas jednej wizyty w naszej placówce otworzysz swoje nowe konto i zrezygnujesz z usług poprzedniego banku,
  • jeśli tylko zechcesz, poinformujemy o zmianie numeru konta Twojego pracodawcę lub świadczeniodawcę, tak by wynagrodzenie lub świadczenie wpływały na Twoje nowe konto.

Przeniesienie konta do Banku Spółdzielczego w Raciążu jest bardzo proste.

Wystarczy że:

  • dasz nam pełnomocnictwo i złożysz dyspozycję przeniesienia rachunku,
  • przekażesz nam najważniejsze informacje dotyczące Twojego obecnego konta

My zajmiemy się resztą:

  • poinformujemy Twój dotychczasowy bank o przeniesieniu konta,
  • przeniesiemy Twoje zlecenia stałe i polecenia zapłaty,
  • zamkniemy dotychczasowe konto i przeniesiemy środki na nowe,
  • poinformujemy o zmianie numeru konta Twojego pracodawcę

Zobacz także

Bankowość internetowa

Bankowość internetowa

Obsługuj swoje konto tak jak Ci wygodnie. Zarządzaj finansami 24h na dobę, 7 dni w tygodniu.

Więcej
Blik

BLIK

Szybko zapłacisz i wypłacisz! BLIK zastępuje gotówkę i karty płatnicze. Pozwala na płatności za zakupy i wypłacanie pieniędzy przy użyciu smartfona z aplikacją Mój Bank.

Więcej

e-lok@ta

Dzięki atrakcyjnemu oprocentowaniu zarabiasz więcej niż na tradycyjnej lokacie założonej w placówce Banku.

Więcej

Dokumenty do pobrania