Zastrzeganie karty

Zgubiłeś lub skradziono Ci kartę? Osoba nieuprawniona posiada kod PIN lub numer CVV2/ CVC2 Twojej karty?

W przypadku zgubienia lub kradzieży karty zastrzeżenia można dokonać przez całą dobę pod numerem telefonu

(22) 515 35 25 lub (22) 515-31-50

Kartę możesz zastrzec na 2 sposoby

Telefonicznie

Dzwoniąc na numer
+48 (23) 679-96-49

W dowolnym oddziale Banku

Co dalej?

Po zastrzeżeniu karty, aby móc dalej korzystać z wypłat gotówki w bankomatach oraz z płatności kartowych należy udać się do placówki naszego banku i złożyć wniosek o wydanie nowej karty płatniczej.

Podstawowe zasady bezpieczeństwa.

  • naucz się na pamięć kodu PIN.
  • w żadnym wypadku nie zapisuj PIN-u na karcie i nikomu go nie udostępniaj, nie przechowuj PIN-u razem z kartą,
  • kartą możesz się posługiwać tylko Ty, nigdy i nikomu nie udostępniaj swojej karty,
  • mniej zawsze przy sobie numer telefonu, pod którym możesz zgłosić zastrzeżenie Twojej karty,
  • nie noś karty razem z gotówką, dowodem osobistym i paszportem, w razie kradzieży zachowasz chociaż jedna z tych rzeczy,
  • zanim podpiszesz dowód transakcji, sprawdź, czy wpisana lub wydrukowana na nim kwota jest właściwa,
  • zbieraj rachunki – dowody transakcji na kartę i sprawdzaj ich zgodność z wyciągiem, jaki otrzymasz z Banku,
  • chroń kartę przed uszkodzeniami mechanicznymi, polem magnetycznym, silnymi promieniami słonecznymi.
wpChatIcon

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Polityka prywatności

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close